12/31/2016

Moja pierwsza ćwiartka.

Hej kochani... Dziś Sylwester i moje urodziny i czas rozliczenia starego roku i wejścia w nowy :-)
Ojej tyle rzeczy, nie ma co się rozwodzić nad tym wszystkim to moja pierwsza ćwiartka życia, jestem zadowolona i zakłopotana, że tak szybko mi to mija, że to wszystko takie intensywne :-)
Życzę Wam cudownego, udanego, roztańczonego Sylwestra i dobrego wejścia w Nowy Rok.  Przy rozliczeniu roku nie martwcie się o nic, bo wszystko co w starym roku się nie udało w nowym się uda :-)
Pozdrawiam i standardowo zostawiam Was z kilkoma zdjeciami tego roku...

P.S Jeśli ktoś podczas zabawy sylwestrowej pomyśli o blogu, niech wypije za moje zdrowie :-) buziaki :-*












http://pozytywnaplus.blogspot.com

29 komentarzy:

  1. O proszę wszystkiego najlepszego . O której się urodziłaś ? Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ok 21.45 więc niewiele brakowało :-) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  2. Ja też jestem po pierwszej ćwiartce - jakby to nie brzmiało ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęsliwego Nowego Roku :*
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i Szczęśliwego Nowego Roku :) Pozdrawiam:)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie szczęśliwego Nowego Roku! :-)

      Usuń
  7. Jestem tu pierwszy raz, ale fajnie tu :) czuję dużo pozytywnej energii. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego nowego roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne migawki kochana :) Obserwuje z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najwaspanialszego by wszystkie dobre życzenia sie spełniły :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Mam nadzieje, że sylwester był udany. Szczesliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesyłam troszkę spóźnione życzenia. Życzę Ci aby każdy kolejny rok był szczęśliwszy od poprzedniego, żeby wszystko układało się zawsze po Twojej myśli. Miłości chyba nie muszę Ci życzyć bo widzę, że ją znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza ćwiartka - pierwsze koty za płoty. Teraz czas na prawdziwe ekscesy! Dużo energii i miłości w nowym roku, a także w nowym etapie "już po pierwszej ćwiartce" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra zdjęcia! A baner jest najlepszy! Szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie,że to był udany rok dla Ciebie :) Oby ten był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz. Przeglądam je na bieżąco, więc wkrótce pojawię się u Ciebie