1/30/2017

I love Zakopane

Kochani, przez ostatnie dni miałam trochę wolnego w pracy, to był idealny czas na wyjazd. Jednak mój kochany chłopak nie miał wolnego w pracy, dlatego sama wybrałam się do Zakopanego. Chyba nawet nie miałam czasu na tęsknotę, cały czas chodziłam po górach z otwartą buzią, bo nie mogłam uwierzyć, że to prawdziwe. Chciałam wszystkiego dotknąć, bo wyglądało jak namalowane. 
Góry zimą są wspaniałe, nie umiem jeździć na nartach, nie chodzę na stok, ale chodzę po górach intesywnie w ciągu dwóch dni zrobiłam 50km z góry i w dół, co lubię mniej. Po wyjeździe jestem w jakimś fantastycznym transie tych pięknych widoków. Mega polecam taki wyjazd. Zakopane wcale nie jest według mnie przereklamowane, po prostu to nie tylko Krupówki to piękne góry, widoki które trzeba zobaczyć nie da się opisać.


Dajcie  znać koniecznie co u Was? Co o tym myślicie?
Zostawiam Was w klimacie zdjęć :-)
Pozdrawiam.













37 komentarzy:

  1. Piękne widoki.:) W Zakopanym byłam wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie bylam w gorach
    i zima w gorach to na pewno nie moja bajka
    za duzo sniegu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochodzę z gór i przyznać trzeba, że zimą nie ma nic piękniejszego :-)Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakopane jest cudowne chyba o każdej porze roku:) Widoki cudowne, magia natury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia z Zakopanego! Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i życzymy powodzenia w blogowaniu :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, nie lubię zim ale widoki mnie uszczęśliwiają.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam góry:) Ale wolę chodzić po nich gdy jest cieplej ;)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane jest piękne, ja jednak wolę morze... o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy wybrałabym się sama do Zakopanego :) ale tak czy siak, to przecudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Zakopanem byłam tylko raz zimą wiele lat temu ale do dzisiaj to pamiętam bo widoki zabiera się ze sobą:) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie byłam w Zakopanem zimą, ale latem kilkakrotnie i kurcze, to miasto ma taki piękny klimat <3 nawet u nas w niemieckiej tv mówią o pięknie tego miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia. Nigdy nie byłam w górach zimą. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam zimą w górach, ale widzę, że mam czego żałować. Piękne widoki i cudowne zdjęcia, jestem zachwycona :D Całkiem sama byłaś czy z jakąś koleżanką? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ja tęsknie za Zakopanym :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo! Uwielbiam góry zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki, góry zimą jak i latem wyglądają cudownie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki, naprawdę rewelacja. Sama wybrałabym się chętnie do Zakopanego... ale z kimś, nie jestem typem samotnika pewnie bym się zgubiła haha :) obserwuję Cię kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam tam latem, ale powiem Ci, że nie tyle Zakopane mnie zauroczyło, co same tatry wysokie <3 Najwspanialsze miejsce na ziemi i już nie mogę się doczekać aż tak wrócę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Ci zazdroszczę wycieczki w piękne polskie góry! cudowna sceneria :) też bym się tam samotnie odnalazła. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia odważna Kobieto! Podoba mi się, że nie potrzebujesz towarzystwa za wszelką cenę i korzystasz z piękna tego świata także w pojedynkę. Nie każdy posiada taką cechę. Pielęgnuj ją. Bycie sam na sam ze sobą bardzo się w życiu przydaje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi się zatęskniło za górami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam tak blisko do Zakopanego, a jeszcze tam nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe widoki! :) Zazdroszczę takiego wyjazdu, mam ochotę na pobyt w górach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłaś całkiem sama? Piękne widoczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam w Zakopanem, ale muszę przyznać, że cudowne widoki!
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Zakopane zimą i ubolewam, że w tym roku nie udało mi się tam pojechać :( Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Zakopane i kocham góry o każdej porze roku. Zimą mają swój nieodparty urok. Kocham przemierzać wówczas górskie szlaki :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem i samemu można się gdzieś wybrać,choć jednak to nie to samo co z ukochaną osobą. Ale widzę,że wyjazd mimo wszystko był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne zdjęcia. :) zimą w góry raczej się nie wybieram, ale w kwietniu byłam dwa lata temu i też było mnóstwo śniegu i nawet przyjemnie się chodziło. :) ale wolę poczekać na wiosnę. ;)
    a co do pytania o czytanie u mnie, to głównie czytam w łóżku, gdzie dość wcześnie się kładę. ;) to też taki plus z braku laptopa, bo pozostaje jedynie czytanie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham Zakopane! Jest to najpiekniesze miejsce na świecie! Przepiękne zdjęcia :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. również lubię góry :) widoki zachwycają o każdej porze roku :) i masz rację- Zakopane to nie tylko Krupówki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. wiesz co, tak naprawdę to nigdy nie ma dobrego czasu na pierwsze dziecko, zawsze znajdzie się jakieś ''ale''. a ten cały pociąg do macierzyństwa... poczułam dopiero, kiedy zaszłam w ciążę :O

    OdpowiedzUsuń
  33. Na początek była Gubałówka i piękny widok. Jak jestem w Zakopanem zawsze tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz. Przeglądam je na bieżąco, więc wkrótce pojawię się u Ciebie