3/27/2018

Wiosna 馃尭馃尭馃尭

Kochani ,,pif paf" i mamy kalendarzową wiosnę. Mega się cieszę jak chociaż w weekend wpadnie już jeden cieplejszy dzień, kiedy można pójść na spacer czy przysiąść na ławce w parku😍  Oczywiście wiosną nie można zapomnieć o aktywności fizycznej, już nie mogę się doczekać kiedy wyciągne rower i rolki. Oby z każdym dniem słoneczka było coraz więcej, wtedy jest zupełnie inna energia do życia. Przesyłam kilka zdjęć z ostatniego czasu u mnie...
Dajcie znać proszę jak wy rozkwitacie na wiosnę?✌🌸

10 komentarzy:

  1. W ko艅cu ta wiosna, tegoroczn膮 trzeba wr臋cz zaklina膰;-) Widz臋 偶e gotowa jeste艣 na sportowe dzia艂anie :-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. patrz膮c na Ciebie chcia艂oby si臋 szepn膮膰....czasie wr贸膰.......moje kijki bez wzgl臋du na aur臋 s膮 w ruchu....

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja te偶 ju偶 bym chcia艂a wyci膮gn膮膰 rower i rolki. Mam do艣膰 tego zimna. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. urokliwe mejsce, wygodne ubrania: )

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kna i u艣miech臋ni臋ta <3

    OdpowiedzUsu艅
  6. Taka wiosna, 偶e w艂a艣nie pada 艣nieg. xD
    Po 艣wi臋tach mam zamiar zacz膮膰 biega膰 - mam nadziej臋, 偶e pogoda nie pokrzy偶uje mi plan贸w. :P

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja na razie czekam na wiosenne s艂oneczko ;)
    m贸j blog :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. such a pretty styling dear you look beautifull,keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kalendarzow膮 wiosn臋 tak... szkoda, 偶e za oknem pogoda nie dopisuje tak jakbym sobie 偶yczy艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ach, jak偶e zazdroszcz臋 Ci tej figury!

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedzenie mojego bloga i ka偶dy komentarz. Przegl膮dam je na bie偶膮co, wi臋c wkr贸tce pojawi臋 si臋 u Ciebie