11/07/2018

Jedyny Taki dzie艅 馃拲馃槏


Ojej, ale mnie tu nie by艂o...I w sumie nie wiem czy ktokolwiek to jeszcze przeczyta, jednak poczu艂am potrzeb臋 podzielenia si臋 tym z Wami. 
17 wrze艣nia tego roku po 11 ju偶 chyba latach z moim P. nasz status zwi膮zku ku zaskoczeniu wielu os贸b diametralnie si臋 zmieni艂 na ,,narzeczeni", a nawet ,,narzeczeni z ustalon膮 dat膮 艣lubu". Od wielu lat wys艂uchali艣my od rodziny i znajomych, 偶e ju偶 czas ,,a kiedy wy?"  Wiele os贸b namawia艂o P na zakup pier艣cionka i sprzedawa艂o coraz to bardziej skomplikowane pomys艂y na zar臋czyny. Ja natomiast mia艂am wiele r贸偶norodnych etap贸w w swoim 偶yciu, raz chcia艂am i by艂am gotowa, raz zupe艂nie wiedzia艂am, 偶e jeszcze do tego nie doros艂am. W 偶adnym jednak momencie naszego zwi膮zku nie napiera艂am na P aby to zrobi艂 czy te偶 nie. Mia艂am raczej poczucie, 偶e on sam jeszcze tego nie wie, nie wie na pewno. 
Nie wiem czy zainteresuje Was to jak to wygl膮da艂o, jednak dla mnie by艂o to co艣 baaardzo wyj膮tkowego i godnego wspomnie艅. Na nasz d艂ugo wyczekiwany wsp贸lny urlop oczywi艣cie pojechali艣my w Tatry. Pogoda wy艣mienita, klimat g贸r nie do opisania, nasza wsp贸lna pasja i d艂ugo wyczekiwany szczyt 艢winica. Chcia艂am tam wej艣膰 ju偶 podczas samotnego wyjazdu w lipcu, jednak P si臋 upar艂, 偶e to szczyt, kt贸ry musimy zdoby膰 razem po raz pierwszy. Dzie艅 cudowny, 艂apa艂am pod powieki te cudowne widoki, ch艂one艂am w p艂uca g贸rskie powietrze, nic nie przewiduj膮c. Szczyt zdobyty, satysfakcja ogromna, schodzimy. P standardowo przy schodzeniu ma szybsze tempo, wi臋c pomyka w przodzie co jaki艣 czas czekaj膮c na mnie, ja schodze bardzo ostro偶nie, zeby si臋 nie potkn膰. Id臋 i standardowo patrz臋, 偶e P czeka, wi臋c troch臋 przyspieszaj膮c id臋 do niego. I wtedy on ka偶e spojrze膰 mi dooko艂a jak pi臋knie i pyta czy co roku b臋dziemy tu wraca膰, oczywi艣cie troch臋 zaskoczona jak膮艣 dziwn膮 niezr臋czno艣ci膮 tej chwili po twierdz膮cej odpowiedzi chcia艂am i艣膰 dalej. A tu  pier艣cionek i deklaracja na ca艂e 偶ycie. Kurcz臋 p艂aka艂am ze szcz臋艣cia i by艂am bardzo zaskoczona. Ja naprawd臋 nie mog艂am w to uwierzy膰, 11 lat razem, rok przerwy i zar臋czyny, decyzja na ca艂e 偶ycie. Mamy ju偶 te偶 dat臋.
Dajecie zna膰 prosz臋 jak wygl膮da艂y wasze zar臋czyny? Albo jakby艣cie chcieli by wygl膮da艂y? Co s膮dzicie o namawianiu faceta 偶eby ju偶 si臋 o艣wiadczy艂? 
P.S mam ogrom dylemat贸w czy ju偶 jestem gotowa, czy to normalne?
Pozdrawiam.












1 komentarz:

  1. Gratulacje....lepiej si臋 zastanawia膰 ni偶 p臋dzi膰 w ciemno, z racji mojego wieku nie pami臋tam ju偶 tego dnia cho膰 gdzie艣 mgli艣cie to widz臋....kl臋cz膮cy facet i prosz膮cy mnie i moj膮 mam臋 o moj膮 r臋k臋....stare czasy...偶ycz臋 wspania艂ych, pe艂nych mi艂o艣ci i zrozumienia wsp贸lnych lat 偶ycia....

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedzenie mojego bloga i ka偶dy komentarz. Przegl膮dam je na bie偶膮co, wi臋c wkr贸tce pojawi臋 si臋 u Ciebie