5/24/2017

Ostatnio u mnie.

Witam kochani, no długo długo mnie nie było, ale dopadło mnie chyba to co wszystkich prowadzących blog o życiu. Czy to ma sens? Skoro komentarze są za komentarze, nie wiem czy ktokolwiek to czyta, chcę oglądać. No zobaczymy, sprawdźmy, troszkę mi też brakowało😉 JESTEM. 
Obecnie w podróży do Sopotu. Niestety mój ukochany miał problem z urlopem w pracy, znów jadę sama...ale mam rower, duży plecak, słuchawki i pozytywne nastawienie. Chociaż troszkę mi to zepsuł przy wsiadaniu do pociągu kontroler, który miał pretensje do tego młodego, że pomógł mi z rowerem...ah co za ludzie, skąd oni się biorą w ogóle?!
Tymczasem zostawiam Was w klimacie naszego wyjazdu tydzień temu do Hamburga ....Pozdrawiam🤗
Napiszczie koniecznie co u Was?








http://pozytywnaplus.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. jakże czasem zazdroszczę tej spontaniczności....ale latamijają, nie wrócą....

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio słabo mi idzie blogowania, zdecydowanie zbyt dużo czasu zabiera mi praca, ale staram się jakoś to powoli godzić ze sobą. ;) nad morzem pewnie fajnie będzie, trochę mi go brakuje, ale raczej chwilowo nie ma szans się nad nie wyrwać, bo też ciężko z urlopem.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zniechęcaj się. No niestety na początku z komentarzami tak to wygląda, ale jak będziesz pisać regularnie to pojawiać się będzie ich coraz więcej i ludzie będą zaglądać nie tylko wtedy gdy Ty zostawisz komentarz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zniechęcaj się. No niestety na początku z komentarzami tak to wygląda, ale jak będziesz pisać regularnie to pojawiać się będzie ich coraz więcej i ludzie będą zaglądać nie tylko wtedy gdy Ty zostawisz komentarz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Ja sama nie lubię jezdzić na urlop, jestem zbyt zestresowana :-/ Więcej zdjęć z Hamburga prosze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Ostatnio chyba wszędzie są kontrolerzy. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo podróżujesz. ^^
    Ja mam najbliższy wyjazd zaplanowany na czerwiec, a póki co - właśnie kończę studia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super skuter! :) Szkoda, że tym razem wyjazd samotny. Oby się udał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z uśmiechem Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego pobytu w Sopocie:) szkoda że nie możesz z ukochanym tam być

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz. Przeglądam je na bieżąco, więc wkrótce pojawię się u Ciebie