5/26/2017

Sopot.

Witam kochani i Pozdrawiam serdecznie z Sopotu.
Pogoda jest ok, słoneczko jest cały czas prawie, no tylko temperaturowo mogło by być lepiej. Nie narzekam oczywiście, ale chciałabym troszkę się odpalić.
Dziś dojeżdża do mnie mój Ukochany, będzie przed północą i do niedzieli wieczorem ze mną zostanie, więc już mój dzień dziś jest pełen oczekiwania na niego.
Wczoraj byłem w Orłowie i Gdyni, dziś tam jest Najszybszy Koncert radia Vox FM może później znów się wybiorę. Super, że zabrałam rower! Przejażdżka brzegiem Morza bezcenne.
Pozdrawiam. 













http://pozytywnaplus.blogspot.com


9 komentarzy:

  1. Sopot! Jak fajnie, zazdroszczę ! Nawet pogoda jest ok :) Fajnie, miłej zabawy życze !! :)
    Ja nadrabiam , ale komp sie zepsuł i na telefonie lecę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wypad, jazda rowerem w takim miejscu musiałabyć bardzo przyjemna :)
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i zazdroszczę plażowania. ;) w Sopocie jeszcze nigdy nie byłam, na Wielkanoc wpadliśmy na kilka godzin do Gdańska i tam baaaardzo mi się podobało. <3
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. Pięknie tam iii ta pogoda. Idealny czas na odpoczynek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym się chciała znaleźć nad morzem. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam nad Polskim morzem, dobrze sobie tak powspominać. Piękne zdjęcia! Mam nadzieje, że wyjazd był udany ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, mnie się też marzy morze! mam nadzieję, że uda się w przyszłym roku chociaż na kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś Cię ten odpoczynek pochłoną, że nie ma żadnych nowych wpisów :D Ale widać ,że wyjazd udany,bardzo dobrze ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo, polskie morze! Zazdroszczę i tęsknię!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz. Przeglądam je na bieżąco, więc wkrótce pojawię się u Ciebie