10/19/2017

Kurs Fit&Jump

Hej kochani😙
Jak Wy dajecie radę jesienią? Ja jestem mega podekscytowana, bo za chwilę idę ostatni dzień do pracy i zaczynam urlop✌ Jupi!
Jeszcze bardziej jestem podekscytowana tym, że jutro pakujemy się i z moim Ukochanym jedziemy do Łodzi, gdzie będę uczestniczyć w kursie instruktorskim Fit&Jump❤ W ostatnim poście opowiadałam Wam jak strasznie wkręciłam się w to skakanie. W moim mieście niestety nie ma jeszcze tych zajęć, więc skakałam cały czas w domu i pomyślałam, kurczę dlaczego by nie...No i jadę😍 W sumie to nie wiem co z tym dalej zrobię, bo na to składa się wiele czynników. Od dawna moim marzeniem jest jakiś dodatkowy etat na siłowni. Jak już będę po, muszę wybrać się do tych w moim mieście z propozycją, aby zainwestowali w takie zajęcia. Co o tym sądzicie? Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tej kwestii? Podpowie mi jak zacząć? Naturalnie po weekendzie dam znać jak było i wgl😉 💪
Napiszcie koniecznie jak Wy przeżywacie jesienną aurę?
Pozdrawiam i wysyłam dużo pozytywnej energii✌🌞



4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie korzystałam z trampolin podczas treningu. Muszę się kiedyś na taki zapisać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi na prawdę fajnie, nigdy nie spotkałam się z takimi zajęciami, ba nawet o nich nie słyszałam.
    Fajnie, że możesz uczestniczyć w takim kursie, na pewno super zabawa i radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dziś po pierwszym dniu kursu i powiem Wam nie jest łatwo, jednak troszkę mam braki, ale jestem pozytywnie nastawiona i potrafię mocno pracować, więc dam znać 😙

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ja muszę się zapisać na takie zajęcia Fit&Jump. Czytałam opinie i dziewczyny są bardzo zadowolone z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz. Przeglądam je na bieżąco, więc wkrótce pojawię się u Ciebie